vrijdag 11 maart 2011

Winnaar give away actie & een eventjes stil geweest

Afgelopen maandag was ik jarig en ben ik 32 geworden. Natuurlijk is dat nog helemaal niet oud, maar nadat ik de 30 gepasseerd ben, voelt het toch anders. 's Morgens heb ik een appel-honing-walnotencake en pindakaasblondies gebakken. Het recept van de cake kun je vinden op de kookblog van Nathalie en de pindakaasblondies op de weblog van Karin. Ik wilde eens iets anders maken dan de cheesecake, die ik de laatste tijd standaard maakte. De appel-honing-walnotencake was vrij zoet en machtig, maar zeker lekker. De pindakaasblondies waren jummie jummie. In het recept staat dat ze ook erg lekker zijn als dessert met een bolletje ijs en daar ben ik het helemaal mee eens. Ik had niet een bakvorm met de juiste afmeting, maar heb het gewoon iets langer in de oven in een springvorm gedaan. Inmiddels ben ik helemaal verslaafd aan het Babetteservies en heb van mijn moeder een aantal leuke dingen voor bij mijn verzameling van mijn moeder gekregen. 's Middags moest ik naar de tandarts wegens ontstoken tandvlees naast mijn implantaat en helaas heb ik daar nog steeds last van. Aangezien ik geen oppas had moesten de dames mee en Prinses gedroeg zich behoorlijk als een draakje. De tandarts gaf haar een klein plastic paardje en zelfs de hulp van de assistente hielp niet. Ik voelde me erg ongemakkelijk! Daarna kwam een nicht met haar vriend langs en 's avonds een goede vriendin, mijn moeder met vriend en mijn schoonvader. De grootste verrassing werd aan de deur bezorgd. Een mooie bos bloemen van een neef en nicht, die verder weg wonen. Prinses wilde op mijn verjaardag niet meer slapen, omdat we tijdens haar normale dutje naar de tandarts moesten en die heb ik mooi vermaakt met het laten bepalen naar wie ik het boek van mijn give-away actie ga sturen en tadaaaaa dit is de winnaar:
Ik weet niet of het mogelijk is dat je me via mijn blog een mailtje stuurt met je adres? Het verrassingsfeestje voor mijn moeder was helemaal leuk en wat was ze verrast! Ze wist niet of ze nu moest lachen of huilen van de emoties en wat heeft ze genoten. Een avond die ik nooit meer zal vergeten! Uiteindelijk hebben mijn tante, nichtje en ik een printer,kopiëerapparaat en scanner in één gegeven. Mijn moeder's vriend kwam er mee dat ze die wel heel graag wilde hebben. Ze was ook helemaal blij en verrast toen ze het cadeau uitpakte en mijn nichtje sjouwde zich een breuk! Inmiddels heb ik er alweer twee weken werken op zitten. Mijn collega's zijn blij dat ik weer terug ben, maar het is wel heel erg veel werk. Het lesgeven gaat wel lekker en ik heb leuke klassen. Het werk daarnaast is gewoon veel, omdat de klassen achterstand hebben. Aparte studieplanners en toetsen voor die klassen en daarnaast heb ik ook nog wat nakijkwerk van mijn collega overgenomen .Ze had nog stapels te gaan en ondanks dat ze ziek is wilde ze die nog wel nakijken. Eindelijk geeft ze nu toe dat ze door de bomen het bos niet meer ziet. Ik hoop dat ze over een paar maanden weer aan de betere hand is, want het is een schat en fijne collega. Vandaag heb ik via een mailtje behoorlijk een veer in mijn kont gekregen van twee afdelingsleiders en dat voelde wel goed. Ze vinden dat ik de problemen, die op mij afkomen goed oppak en positief en actief afhandel.

6 opmerkingen:

  1. Leuk, ik heb gewonnen! Ik weet even niet hoe ik mijn adres moet doorgeven, zonder dat dit hier zichtbaar is. Misschien kan jij een mailtje sturen naar: kometen@live.nl, dan kan ik het adres terugmailen..

    Groetjes Noa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij deze alsnog gefeliciteerd!
    Fijn hè als je mag merken dat je op je werk wordt gewaardeerd. Dan lijkt het wel alsof je er nog lekkerder naartoe gaat.
    Lieve groeten uit de casa!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weer iets van je te lezen. Nog van harte gefeliciteerd. Fijn dat je moeder zo verrast was met het feestje. Klinkt allemaal heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd nog met je verjaardag! En wat leuk dat je zelf de traktaties hebt gebakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd Noa, wat een heerlijke tractaties heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat fijn dat je het op je werk zo naar je zin hebt. Ik vind het heel positief dat ze complimenten ook echt uitdelen, daar kunnen heel wat leidinggevenden wat van leren!

    BeantwoordenVerwijderen