vrijdag 21 januari 2011

Babyzwemmen

Vanmorgen is het er dan eindelijk van gekomen om eens met Zonnetje te gaan babyzwemmen. Met Prinses deed ik dat ook weleens toen ze een baby was en die vond dat heerlijk. Zonnetje vond het ook leuk vooral het watertrappelen met haar beentjes en wat was ze na afloop moe.

Een tijdje terug heb ik een wasbare zwemluier voor Zonnetje gekocht, maar die beviel me helemaal niet. Het was er één van de Prenatal, maar die hield alleen poep tegen. Zat ze in het kleedhokje al in haar eigen plas en zuslief nog even de beentjes van haar zusje er doorheen halen (moet toegeven het was wel een komisch gezicht). Dus een paar dagen geleden zwemluiers bij de Kruidvat gekocht. Bij Prinses deed ik er thuis altijd al één aan. Lekker snel bij het omkleden ,maar Zonnetje denkt daar toch echt anders over. Toen ik haar in het kleedhok aan het uitkleden was ontdekte ik dat ze helemaal doorgelekt was. Natuurlijk had ik geen reservekleren mee. Ik ben toch maar gaan zwemmen en na afloop zonder romper mee naar huis genomen. De volgende keer doe ik haar toch maar pas in het zwembad een zwemluier om.

2 opmerkingen:

  1. Die speen had mijn zoontje ook :) Dat zo daarna het bed in kunnen schuiven is ook wel lekker, hihi.

    Hoe was het?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar!Zwemluiers nemen eigenlijk helemaal niets op. De functie is denk ik meer psychologisch dan praktisch.
    Dus altijd lekkage, en dus ook als je in het water zit....

    Bedankt voor je berichtjes op mijn blog.
    Budget voor Sinterklaas was uiteindelijk denk ik ook iets hoger dan de bedoeling. Als je het hele jaar spaart merk je het minder. Het exacte bedrag weet ik niet, maar denk dat we op 35 euro zijn uitgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen