maandag 24 januari 2011

Give away: Mijn naam is Hannah van Valerie Blumenthal

Ik heb nog een heleboel ideeën om over te schrijven, maar natuurlijk is het dan wel leuk als zo veel mogelijk mensen met mij meelezen, reageren, mij tips of hun mening geven. Daarom heb ik een actie bedacht, die tot 7 maart (mijn verjaardag) loopt. Lijkt je dit een mooi boek en zou je het willen hebben? Laat dan een reactie achter en helemaal leuk zou ik het vinden als je een linkje op jouw weblog naar mijn weblog achter laat. Ik heb het boek vlot uitgelezen en het heeft indruk op mij gemaakt.


Isabella, een zelfstandige jonge vrouw, heeft haar leven goed op orde. Tot ze op een dag een klein meisje in een wandelwagentje voor een winkelcentrum ziet zitten. Niemand trekt zich iets van de peuter aan en Isabella neemt haar in een opwelling eme naar huis. Daar ontdekt ze tot haar schrik dat het kind duidelijke sporen van mishandeling vertoont. Ook vindt Isabella een briefje vastgespeld op haar kleren met de woorden:'Mijn naam is Hannah. Wie mij vind mag me houden.'Dat doet Isabella dan ook, niet vermoedend welke enorme problemen zij zich met deze beslissing op de hals haalt.

9 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Ik heb net jouw blog gevonden en de onderwerpen spreken me erg aan. Ik ken het boek niet, maar doe graag een gooi. Helaas, ik heb zelf geen blog en kan dus ook niet linken. Succes met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,
    ik kwam jouw blog via Valhalla tegen en ik wil graag meedoen met de give-away actie! Heel erg leuk idee, misschien ga ik dit ook nog eens doen! Voor nu, ik ga je volgen en succes met consuminderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haaa,
    Natuurlijk was ik nieuwsgierig nu je een berichtje op mijn blog achterliet en gelijk even op jouw blog rondgeneusd. Leuk!!
    En meteen al een give-away.....ik waag een gokje. Zal een linkje op mijn blog zetten, wedden dat je dan gelijk meer bezoekers krijgt!
    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hannah, ik las net je berichtje op mijn blog en ben dus meteen even gaan kijken. volgens mij hebben wij heel veel gemeen! (Twee jonge kids, vegetarisch eten, bewust met milieu, consuminderen..)
    Natuurlijk wil ik ook wel kans maken op dat boek, ben heel benieuwd hoe het afloopt met het kindje!
    Zal zo even een linkje op mijn blog zetten.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha! Zie nu dat 'mijn naam is Hannah' de titel van het boek is en helemaal niet een soort voorstel-rondje! Natuurlijk niet! Ja, dat krijg je er nou van als je voor de helft van de tijd op je kindjes let en de andere helft even snel zit te bloggen; dan doe je alles half! Sorry! Ga nu snel voor 100% op mijn kindjes letten ;) En lees ik binnenkort hier weer verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zag het linkje bij een een beetje groener........leuk idee.....het boek klinkt spannend.graag loot ik mee en ik ga al wel volgen. Je blog ziet er uitdagend uit.........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannah, ik vind je blog hartstikke leuk en ik ga je volgen. Ik wil ook best een linkje op mijn blog zetten naar die van jouw...maar ik weet niet hoe. Ben nog maar een paar weken zelf aan het bloggen vandaar.
    Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet? Dan ga ik aan de slag.
    Want ik heb nog wel wat medebloggers die ik dan graag op mijn site zet.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja! Het is gelukt. Het heeft me wel de nodige moeite gekost en natúúrlijk bleek het achteraf weer kinderlijk eenvoudig. (tikkeltje genant jawel)
    De link naar je blog staat op mijn weblog.
    Maar nu mijn tegenvraag...wil je míjn blogje ook aanlinken op jouw weblog?
    Tenslotte is een link van jouw log ook een soort van zinloos als die staat op een blog die niet bezocht wordt ;-)
    Zonder gekheid. Dát zou ik echt leuk vinden.
    Groetjes Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Genoegmama, wel grappig dat verschillende mensen je nu Hannah noemen ;-)als je nog geen bijnaam had heb je er nu één.

    Ik was van consuminderblog naar consuminderblog aan het "hoppen" en kwam zo op jouw site uit :-)
    Verder volgen ga ik je zeker - zelf geen blog dus daar kan ik je niet mee helpen - enne ja ik doe mee want dat boek lijkt me super spannend.

    Groetjes Miss J

    BeantwoordenVerwijderen