maandag 14 februari 2011

Award

Van Marion van 365 minder of meer http://365minderofmeer.blogspot.com/ heb ik een award gekregen, omdat ze mijn blog met heel veel plezier leest. Natuurlijk vroeg mij meteen af wat dat dan voor een award is en besloot een kijkje te kijken op haar weblog. Grappig is wel dat ik de award krijg van iemand die super handig is met dingen zelf maken en ik daar heel slecht in ben. Eigenlijk ben ik op een gezonde manier wel een tikkeltje jaloers op handige mensen. Zeker omdat ik twee linkerhanden heb. Marion heeft zichzelf een uitdaging gesteld om vanaf 1 januari 2011, 365 brei, haak, vilt, quilt, borduur, lees, afval, scrap, opruim, afgeef projecten/klusjes/dingen te doen. Allerlei dingen die ze zich ooit eens voorgenomen heeft eens te doen.Tot ze de 365 gehaald heeft, schaft ze niets nieuws aan dan is haar kast ook een stuk opgeruimder. Op haar weblog heeft ze ook een stukje over mijn weblog geschreven, namelijk dat ze mijn blog veelbelovend vindt. Dat hoop ik natuurlijk wel waar te gaan maken. Nu heb ik begrepen dat ik de award ook weer verder moet geven en er zijn een aantal regels:
Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven. Geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs. Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben. En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs. Ik ga er een tijdje over nadenken en genieten dat ik eens in mijn leven dan toch een award gewonnen heb ;). Bedankt Marion!


 

2 opmerkingen: