vrijdag 25 februari 2011

Het door mij fel begeerde plankje en cupcakes

Vanmorgen ben ik op mijn aller laatste verlofdag even naar het centrum geweest. Daar zit een leuk kookwinkeltje en ik was er nog nooit binnen geweest. Nieuwsgierig ging ik samen met Zonnetje naar binnen en eindelijk kocht ik dan het door mij al lang gewenste speculaasplankje. Ik vind het leuk om zelf dingen te bakken, maar speculaasjes is het nog nooit van gekomen. Nu vond ik een plankje en heb hem gelijk mee genomen. In de winkel lag ook een plankje met drie figuurtjes, maar ik vond de prijs van ééntje met twee al duur genoeg. Ik heb Prinses beloofd om muffins met haar te gaan bakken, maar het is er nog niet van gekomen. Vorige week stonden we helemaal paraat in de keuken, maar toen bleek ik één ingrediënt niet te hebben en werden het koekjes. Een paar dagen geleden had er een kindje op het kinderdagverblijf op hele kleine muffins getrakteerd en dat vond ik er wel heel leuk uitzien. Daardoor had ik het plan om met Prinses van die kleintjes te gaan maken. In de kookwinkel hadden ze hele vrolijke vormpjes. Voor de normale formaat muffins heb ik een bakblik en ik doe er dan ook geen papiertjes om, want dat vind ik onzin en weer extra afval. Van die kleintjes heb ik geen bakblik en ik vraag me af zijn die verkrijgbaar?

4 opmerkingen:

  1. Haha, ik doe er altijd een papiertje om maar geen bakblik (goed kadootje voor als meisje drie wordt)

    Wist dat ik ze gezien had.... Heb nl gisteren ook nog even zitten kijken voor zulke spullen

    http://www.cupcakerecepten.nl/webshop/bakblikken/cupcake-bakblik-24-cupcakes/

    Je laatste dag... zin om weer aan de slag te gaan?

    Tadaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ik heb een kleintje van de tupperware, ook een met mini cakejes en mini tulbandjes .Het is een aanschaf maar je hebt er lang plezier van......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de mini muffin vormpjes zag ik liggen bij de h.ema

    BeantwoordenVerwijderen
  4. minimuffin vorm wordt verkocht bij de xenos!

    BeantwoordenVerwijderen