zaterdag 5 februari 2011

Wie heeft er een leuk idee voor een cadeau?

Volgende maand wordt mijn moeder vijftig en de voorbereidingen voor een verrassingsfeestje zijn in volle gang. Haar vriend heeft een locatie en muziek geregeld, ik de uitnodigingen, mijn tante heeft met twee vriendinnen van mijn moeder een Sarahpop gemaakt,mijn nichtje maakt versieringen en van mij wordt nog verwacht dat ik een spandoek maak. De tekst ben ik van plan om volgende week te gaan verzinnen. Samen met mijn tante en nichtje willen we een gezamenlijk cadeau gaan geven, maar we hebben geen idee wat. Hebben jullie een leuk of orgineel idee dan is die van harte welkom!

4 opmerkingen:

  1. Leuk, ook al zo'n jonge ouder/oma! Mijn vader wordt volgende maand ook 50 (heb nog een oudere zus) en zijn hier ook aan het brainstormen voor een kado.. Blijft lastig aangezien hij het meeste wat hij nuttig vind al heeft.. Waarschijnlijk gaan we een weekend weg boeken met zijn allen!

    Nu nog ff zoeken naar een betaalbare accommodatie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien een zelfgemaakte bon voor een gezamelijk dagje uit?
    Veel plezier met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuk en origineel cadeau is vaak moeilijk te vinden. Ik heb een cadeau tip. Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl

    vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
    Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je z

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kookt ze graag? Bijvoorbeeld een gepersonaliseerde houten snijplank:
    houten snijplank

    BeantwoordenVerwijderen