maandag 7 februari 2011

DE punten

Soms krijg ik DE waardepunten van mensen om mij heen om iets leuks te bestellen. Een paar jaar geleden heb ik er wat spulletjes van gekocht voor Prinses, die toen nog een baby was. Iets meer dan een half jaar geleden had ik weer een heleboel punten verzameld en leuke spullen uitgezocht. Aangezien ik behoorlijk zwanger was besloot ik niet naar de DE winkel te rijden ( ongeveer 30 min.naar de hoofdstad van onze provincie), maar de punten op te sturen. Helaas was ik zo dom om het niet aangetekend te doen en mijn 11.000 punten zijn nooit aangekomen. In totaal heb ik de DE drie keer gebeld. Twee keer ben ik aan het lijntje gehouden en de derde keer was het dikke pech voor de kabouters. Een brief naar de TNT mocht ook niet baten en het was zeg maar dag met je handje. Ik baalde er heel erg van! Onlangs kreeg ik weer een stapel punten van een tante die zweert bij DE koffie en er in de week aardig wat van drinkt. Ze had bijna 8.000 punten voor mij verzameld. Vandaag ben ik bij een oud collega met ook kleine kinderen op bezoek geweest en kwam langs de stad met DE winkel en besloot er langs te gaan. Eigenlijk ging ik voor iets van het Oilily servies, maar het servies van Babette vond ik ook erg leuk. Prinses mocht kiezen en ging natuurlijk voor Babette. De theepot ging alvast mee voor mama en zij mocht alvast een mok uitkiezen. Ik had verwacht dat ze er ééntje met een kikker of hertje zou nemen, maar nee hoor het werden de vogels. Het koekblik moest ook echt mee en toen waren mijn punten bijna op. Omdat ik niet wil dat Prinses denkt dat zij alleen maar dingetjes mag uitzoeken hebben we voor Zonnetje een slabbertje mee genomen. Van slabbertjes heb je nooit genoeg en deze is wel heel schattig. Ik kwam een klein beetje punten tekort en heb iets van 3,- bij moeten betalen. Aangezien ik alleen naar de DE winkel ben geweest viel de parkeerschade mee met 2,-. Heb ik voor 5,- toch wel hele leuke spulletjes.Een theepot had ik nog niet en dat voor een theeleut!

4 opmerkingen:

  1. Zoo hee dat is zonde van je punten zeg. Maar je hebt wel super gave dingen gevonden nu. Babette vind ik ook zo leuk. Heb er een boekje van voor de kindjes en weet nog dat iedereen (nou ja) met van die shirts liep met 'liefbees' en 'foogol'. Super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes zeg!! Ik doe ook altijd dapper m'n best met sparen, gelukkig spaart mijn moeder met me mee, anders schoot het nooit op. Want je moet wel veel punten hebben hoor! Maar dan heb je ook wat want ik vind de DE-spulletjes wel heel degelijk. Wel balen van de punten per post. Dat is mij gelukkig nooit overkomen terwijl ik ze ook nooit aangetekend heb verstuurd. Want dan worden het toch wel weer erg dure spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben van de biothee, een enkele keer dat ik punten heb geef ik ze weg. Maar het is wel leuk winkelen op deze manier. Geniet van je spullen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik dat zo lees dan moet ik ook nodig eens gaan tellen hoeveel punten ik heb. Nu is het een halve pedaalemmerzak, maar daar kan ik op die manier natuurlijk niet mee in de winkel aankomen. Voor mij is de dichtstbijzijnde DE winkel ook een goeie 30km maar na het lezen van jouw akkefietje met tante post ga ik er zeker zelf naar toe en stuur ze niet op.

    BeantwoordenVerwijderen