dinsdag 15 februari 2011

Toch maar niet,proefpakketjes en voor mij nieuw fruit

Morgen gaat Zonnetje wennen op het kinderdagverblijf en ga ik naar mijn werk.  Over anderhalve week is mijn verlof na 9 maanden toch echt voorbij en zal ik 25 uur per week weer aan het werk moeten. Ik werk in het onderwijs en zal drie dagen lesgeven. Op dinsdag moet ik tot 17.00 werken i.v.m. vergaderingen, op woensdag tot 15.00 en wat eventueel daarna nog nodig is en op vrijdag heb ik mijzelf 's middags vrij gegeven en zal ik na 15.00 niet meer beschikbaar zijn en lekker alvast weekend met de kindjes vieren. Het mooie weer gaat er weer aankomen en vlakbij het kinderdagverblijf is een leuke kinderboerderij. Dat kan weleens een plek worden waar je ons dan veel zou kunnen vinden. Helaas is het dan wel weer afgelopen met het vrij zijn elke avond. Ik zal proefwerken en studieplanners moeten maken, lessen voorbereiden en nakijken. Daarom heb ik vandaag de boodschappen gedaan i.p.v. morgen. Mijn plan om voortaan de boodschappen bij de Natuurwinkel te kopen i.p.v. op internet heb ik vandaag uitgeprobeerd en het was eens maar niet meer. Voortaan bestel ik toch weer bij Odin en haal het bij de groenteboer op. De voorraad in de desbetreffende natuurwinkel was erg beperkt en een aantal producten, die ik wekelijks gebruik hadden ze niet. Wel hadden ze kumquats en die dingen kende ik niet. Ze zien er als mini sinaasappels uit en je schijnt ze met schil en al op te kunnen eten. Natuurlijk werd ik gelijk nieuwsgierig en om te proberen heb ik er een paar gekocht. Manlief is ook altijd erg nieuwsgierig naar hoe alles smaakt en Prinses wil altijd graag alles bekijken. Hier een foto daarop is ze in de weer met andijvie.
In een eerder weblogje schreef ik over katoenen maandverband en hoe tevreden ik daarover ben. In een andere webwinkel vond ik weer proefsetjes van een ander merk en ik kon het niet laten. Dit keer heb ik bij Katoen & Ko http://www.katoenenko.nl/ twee proefsetjes besteld en ze vandaag met de post gekregen. Een setje van Imse Vimse en een setje van Momiji. Het maandverband ziet er dunner uit dan het maandverband dat ik al heb en ik vind het heel spannend of het niet doorlekt. Over een paar weken zullen jullie mijn bevindingen lezen. Vandaag had ik mijn tante aan de telefoon en waarschijnlijk gaan we en goede tomtom voor mijn moeder kopen. Ze heeft er al wel één. Zo'n knakending uit de reclame, die het de helft van de tijd niet doet en ze dus niet gebruikt. Nu rijdt ze nog steeds vaak kilometers om, omdat ze de weg dan weer eens ergens kwijt is. Geen mooi cadeau als aandenken aan haar vijftigste verjaardag, maar wel een nuttig cadeau.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met dit merk katoenen maandverband. Vind het nog best wel prijzig, maar goed dat heb je er na een paar maanden ook wel weer uit. Staat bij mij ook op het lijstje, maar daar staat nog zo veel op...haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welke groep geef je les?
    geniet nog van je laatste dagen en je hebt het goed geregeld lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hoe was het om weer te werken? Een welkome afleiding of een regelrechte hel vol stress?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook nieuwsgierig naar hoe je 'eerste' werkdag je weer is bevallen. Zo te lezen was je in ieder geval goed voorbereid.
    Dat met dat katoenen maandverband volg ik wel met wat verbazing. Gaat dat écht goed?
    Ik zou geloof ik de hele dag onzeker zijn, neurotisch de beschikbare toiletten sreenen.
    Oi oi...

    BeantwoordenVerwijderen